Přeskočit na hlavní obsah stránky.

Bigy logo
Biskupského gymnázia Brno

Mgr. Vojtěch Maša

Profilová fotografie
 dle domluvy

Články

Animace sexty B

Vydáno:  | Autor: Mgr. Vojtěch Maša

V druhém pololetí letošního školního roku jsme se v hodinách informatiky se sextou B mimo jiné zabývali tvorbou jednoduchých animací. Studenti si animaci políčko po políčku nakreslili a převedli do digitálního formátu. Výsledek posuďte sami.

Celý článek...
GymnáziumTvorbaInformatika a výpočetní technikaŽáci

Animace sexty A

Vydáno:  | Autor: Mgr. Vojtěch Maša

Také sexta A vytvořila v rámci hodin informatiky a domácí práce pěkné animace. Jak je patrné z prezentovaných "velmi krátkých filmů", téma bylo zadáno volně.

Celý článek...
GymnáziumTvorbaInformatika a výpočetní technikaŽáci

3D modely obličejů

Vydáno:  | Autor: Mgr. Vojtěch Maša
 – 

V týdnu od 16. do 20. 4. 2012 probíhá v rámci spolupráce mezi Katedrou počítačové grafiky a designu Fakulty informatiky a Ústavem antropologie Přírodovědecké fakulty Masarykovy univerzity snímání 3D modelů obličejů.

Místo konání:
Masarykova univerzita, Fakulta informatiky, Katedra počítačové grafiky a designu, Botanická 554/68a, 602 00 Brno

Celý článek...
GymnáziumInformatika a výpočetní technika

Otevřete oči hrou!

Vydáno:  | Autor: Mgr. Vojtěch Maša
 –  2 fotografie

Vývojářská soutěž Otevřete oči hrou!

Soutěžte o 50 000 Kč a další ceny v hodnotě více než 100 000 Kč!

Vytvořte hru s tématikou ekologie, humanitární a rozvojové problematiky, lidských práv, sociálních problémů, partnerských vztahů nebo života s mentálním či fyzickým postižením! Více k tématům či pravidlům.

Celý článek...
GymnáziumSoutěžeInformatika a výpočetní technika

Fotografická zadání pro nerozhodné známky

Vydáno:  | Autor: Mgr. Vojtěch Maša
13 fotografií

Na konci prvního pololetí dostali někteří studenti a studentky zvláštní úkoly. Jejich vypracování rozhodlo o výsledné známce z informatiky. K prezentovaným výsledkům jsme se dostali po pečlivých konzultacích na mnoha úrovních. Každému bylo zadáno téma a technika, které odpovídaly individuální profilaci a osobnostním charakteristikám daného studenta / studentky, s přihlédnutím k aktuálním tendencím v současné informatice i umění. Vzhledem k tomu, že hlavní téma prvního pololetí byla digitální fotografie, omezili frekventanti své projevy na toto médium až na jedinou výjimku, která potvrzuje pravidlo.

Celý článek...
GymnáziumTvorbaInformatika a výpočetní technikaŽáci